طرح نذر کتاب هم زمان با نیمه شعبان اجرا شد 

طرح نذر کتاب هم زمان با نیمه شعبان اجرا شد 

تاریخ انتشار : ۹ فروردين ۱۴۰۰
محدثه رودباری گفت: یکی از برنامه های کانون شهید شجاع حیدری در بزرگداشت نیمه شعبان، اجرای طرح نذر کتاب بود که به همت بچه های مسجد اجرا شد.

«محدثه رودباری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک نیمه شعبان، گفت: یکی از برنامه های کانون شهید شجاع حیدری در بزرگداشت نیمه شعبان، اجرای طرح نذر کتاب بود که به همت بچه های مسجد اجرا شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید شجاع حیدری جیرفت با اشاره به نحوه اجرای این طرح، افزود: امسال تصمیم گرفتیم کاری متفاوت تر از سال های گذشته انجام دهیم و در همین راستا با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم ۵ عنوان کتاب در ۳۵۰ نسخه خریداری شد.


وی بیان کرد: ۴ عنوان از این کتاب ها با محوریت زندگی و شخصیت امام عصر (عج) و یک عنوان نیز در مورد زندگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بودند که به رهگذران شهر جیرفت اهدا شدند.


رودباری تاکید کرد: ما با انجام این کار فرهنگی سعی کردیم تا در راستای احیای فرهنگ مهدویت و انتظار گام برداریم.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید شجاع حیدری جیرفت ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت نیمه شعبان، برگزاری مسابقه مهدی شناسی بود که به همین منظور تعداد ۵۰۰ عدد بروشور با محتوای سوالاتی درباره زندگی و شخصیت امام عصر (عج) تهیه شد که در بین اهالی محله مسجد توزیع شدند.


وی اضافه کرد: شرکت کنندگان می بایست پس از مطالعه بروشور، پاسخ های صحیح را به صورت مجازی برای ما ارسال کنند و ما نیز به ۱۰ نفر از افرادی که به سوالات پاسخ صحیح داده اند، جوایزی اهدا می کنیم.


رودباری اظهار کرد: همچنین عصر امروز جشن میلاد امام زمان (عج) همراه با برنامه های شاد و متنوع برگزار شد و برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، این جشن با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید شجاع حیدری جیرفت ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت نیمه شعبان، اجرای طرح تلاوت نور به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان (عج) و نیز قرائت دعای فرج بود که شامگاه گذشته هم زمان با سراسر کشور راس ساعت ۲۱ برگزار شد.


وی عنوان کرد: علاوه بر این نیز امروز هم زمان با نیمه شعبان مراسم قرائت زیارت آل یاسین در مسجد برگزار شد.


رودباری در خاتمه عنوان کرد: طرح توزیع گوشت قربانی از سایر برنامه های تدارک دیده شده بود که در همین راستا بسته های گوشت قربانی در بین خانوارهای نیازمند با اولویت نیازمندان محله مسجد توزیع شد.

پایان پیام/ 586